vineri, 23 ianuarie 2009

fluturi si uragane.

nu sunt blog-addict. nu scriu pagini întregi zilnic. pentru că nu am timp. timpul liber mi-l pierd cu altceva. şi recunosc că unul dintre cele mai bune lucruri pe care le-am aprofundat în timpul cursurilor de la Fcrp este că pentru a fi un bun comunicator trebuie să stăpâneşti foarte bine comunicarea face to face. degeaba te descurci bine blog-uind, dacă nu poţi să scoţi două vorbe când te afli în faţa unei persoane reale. în carne şi oase. 

totuşi...postez. de ce? pentru că am avut parte de o zi întortocheată. şi m-am gândit că merită să scriu ceva despre asta. am început ziua îngrozitor. cu un examen picat. apoi a urmat o zi normală de muncă. liniştită chiar.apoi am ajuns acasă şi am început să mă uit aiurea pe tot soiul de site-uri. şi am dat peste un anunţ extraordinar. adică nici nu speram că o să se întâmple asta în viitorul apropiat. ce anume? The Killers în România. şi nu-i o glumă de prost-gust, e oficial. se găsesc deja bilete. unde? când? cum? aflaţi aici: http://www.bestfest.ro/editia2009/romana/blog/mesaj/10/index.html 

şi pentru ca ziua să se termine bine, tocmai am văzut pe tvr2 un concurs de patinaj. nu patinajul m-a binedispus...ci muzica. comentatoarea de la noi a spus ceva în genul: "muzica: muse. fluturi şi uragane". gen foarte tare! patinaj artistic pe o piesă ciudată, o împletitură de rock alternativ, indie rock, muzică clasică, electronică, heavy metal şi rock progresiv. şi mai ciudat a fost să aud piesa respectivă în timp ce scriam pe blog. mai ales că titlul blogului meu este chiar titlul piesei: Butterflies and Hurricanes...

Niciun comentariu: