luni, 16 martie 2009

Non-sens.

Nu ştiu ce simţiţi voi, dar eu simt că devin altcineva atunci când apar primele adieri de primăvară; ca şi cum aş pluti de fericire (sau poate cura cu vitamine şi calciu din ultimul timp a început să işi facă efectul şi primesc în schimb "un plin de energie"). Nu prea mă mai prinde bine rolul să stau toată ziua în pat şi să tot aştept să mi se întample ceva pentru că...s-a întâmplat ceva: au fugit gradele cu minus. Acum vreau să înlătur stresul de zi cu zi altcumva. Se schimbă vremea, se schimbă şi modalităţile de combatere ale stresului. Dacă toată iarna mă ascundeam sub pătură şi tânjeam după căldura oferită de "acasă", acum lucrurile stau exact invers: nu mai vreau să stau acasă! Eu vă propun să ieşiţi să vă plimbaţi, să vă bucuraţi de soare şi de zâmbetele şi chiotele copiilor, să cumpăraţi mărţişoare şi florile preferate, să mergeţi în vizită la Zoo şi să uitaţi de mall-uri şi baruri aglomerate şi pline de fum! Adormiţi citind o carte bună ( asta depinde de gusturile fiecăruia) şi treziţi-vă cu soare în ochi şi cu o cafea tare! Ah...şi...unde dragoste nu e...faceţi! :-)

Niciun comentariu: