vineri, 22 iulie 2011

70%...

Vineri, iulie, caniculă.
Ce poate să fie mai plăcut decât o după-amiază relaxantă la piscină? În contextul dat, nimic altceva. Sau poate că era mai bine să fie o piscină undeva prin Monaco, dar și la noi e bine.
 Mie mi-e bine. Cu el, cu ei, lenevind pe șezlong și pălăvrăgind câte-n lună și în stele. Cu pălăria pe ochi, ca să nu îmi ard nasul. Știu, am tot scris despre piscină, dar cam cu asta îmi ocup eu timpul liber. Sau hoinărind aiurea cu fetele, prin magazine. Mmm și cred că tot la categoria timp liber se încadrează și cafeaua de dimineață la Starbucks, mai ales că e aproape de casă :)
 Am postat acum ceva timp că vreau să scap de celulită, ei bine, 2 săptămăni de înot și rezultatele sunt vizibile. Mult mai vizibile decât după nu știu ce masaje sau împachetări dubioase. Și după o tură zdravană de înotat și zbenguit în apă, m-am întins pe șezlong și am terminat de citit cartea Ninei Garcia, "Ținuta perfectă pentru orice ocazie". Varianta în limba română, am primit-o cadou de la revista Elle, că deh...Nina Garcia a fost cândva fashion editor al revistei Elle. Recunosc că am avut norocul de a citi  și "The Black Book of Style", prima carte scrisă de Nina, apărută cred prin 2007, 2008. Recomand oricărei fete să răsfoiască măcar puțin cărțile ei, veți găsi destule sfaturi și sugestii legate de modă. Sugestii, nu reguli de urmat, așa cum spune chiar și autoarea, pe care trebuie să le personalizăm în funcție de stilul personal, stil care vine dinăuntru și care evoluează o dată cu noi. O să revin poate cu o recenzie.
Fericirea, pe care eu o văd ca pe o stare de liniște, bucurie și împlinire, ar fi fost completă dacă aș fi putut să îl pup de noapte bună. Azi...nu, mâine sigur da. Și o să fie și mai bine după vizionarea unui episod din TopGear :)

Niciun comentariu: